Nu är det snart dags!

Idag har jag varit upp och spånat upp hans jättefina box i stallet, han kommer få det kungligt där, så himla fin boxinredning, stort och ljust, urfin spolspilta och allt man behöver. Blir ju inte sämre av prinsen som kommer stå där inne heller! tihi!

På söndag åker vi ut och klipper honom, sen kör vi hem honom, ska bli hur kul som helst, åh vad jag längtar! Perfekt att jag har höstlov nästa vecka också så att jag har tid att pyssla och fixa iordning honom och sakerna. På tisdag är det ju träning, och på Lördag ska vi åka och prova på att hoppa en liten tävling så få vi se hur han sköter sig, ska bli väldigt intressant att se. Haha!

Har ju inga bilder på honom alls än, det måste jag fixa på lovet! Men har två filmer på honom, men det var andra och tredje gången jag red honom, så ni får ha överseende!




Kommentarer
Postat av: Ems

Vilken fining man kan nästan se att de finns Marwin i honom.Har åxå en med Marwin men som pappa. Stor snygg å mörk =)

Jättefin häst

2010-11-07 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0