Ännu en hästblogg i mängden!

Nu har även jag bestämt mig för att skaffa mig en ren hästblogg, jag har startat några gånger förut också, men det har alltid runnit ut i sanden, därför har dom blivit raderade och nu gör jag istället ett nytt försök med den här!

Min blogg kommer inte skilja sig speciellt mycket från alla andras hästbloggar, jag kommer att skriva om min vardag, träningar, tävlingar och annat som hör till hästvärlden. Kommer även lägga upp bilder och filmer i så stor utsträckning som jag kan, då jag själv tycker det är fruktansvärt tråkigt att läsa en blogg som saknar det.

Egentligen förväntar jag mig inte så många läsare utan gör det här mest för min egen skull och för att kunna hålla koll och lägga upp min träning på ett ännu bättre sätt. Sen om det finns någon som vill läsa om det, så är det ju självklart jätteroligt!

Kommer snart lägga upp en presentation om mig själv, och även om hästar jag haft och förtillfället har, så håll utkik!


det latinska ordspråket i headern "faber est suae quisque fortunae", betyder ungefär "var man är sin egen lyckas smed"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0